دوستت دارم

دوستت دارم

کوتاه مینویسم دوستت دارم اما ازدوست داشتنت دست برنمیدارم



نظرات شما عزیزان:

امیرعلی
ساعت21:31---18 بهمن 1392
سلام دوست خوبم علی خوبی ویبلاگ خیلی قشنگی داری داداش ولی یه چیزی درمورد عشق بنویس خودت به اشتراک بذار که همه هزش استفاده کنن واونایی که خودشونو عشق میگیرن بدونن که عاشق شدن به این اسونیا نیست عاشق شدن به این نمیگن که الکی بهش بگی دوست دارم وازش بخاطره خودت سوه استفاده کنی من ازت یه خواهشی دارم داداش گلم یه چیزی بهت میگم اگه عاشق شده باشی میفهمی من چی میگم میشه به همین راحتی بگی دوست دارم اما دوست داشتن دو حالت داره یکی اینکه طرفو بخوای واسه خوش گذروندن خودت ودومیش اینکه واقعا بهش بگی دوست دارم ودوست داشتنت پاک باشه ودیوانوار دوستش داشته باشی منم عاشق بودم وهشتم عاشق اونی شدم که هیچوقت نخواست واسم کاری کنه همیشه صادقانه دوستش داشتم وهیچوقت بهش خیانت نکردم شرمنده داداش گلم مزاحمت شدم امیدوارم همیشه موفق باشی اگه عاشق شدی که واقعادوستش داشته باش ویه تارموشوبه یه دنیا عوض نکن چون عشق بهترین هدیه تو زندگیه ادمه عاشقی بدردیه داداش من خودم دارم شب وروزمو به سختی میگذرونم بازم ویبلاگت خیلی قشنگه ولی سعی کن یه چیزی خودت بنویس درمورده عشق که همه ازش استفاده کنن دوست عاشقت امیرعلی
پاسخ:سلام امير علي جون مطالبت جالبه همش روخوندم حتما مي نويسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, ] [ 13:20 ] [ علی عرفانی ]
[ ]